اخبار شهرستان

موی تای کاران تربت حیدریه بر سکوی سوم کشور ایستادند

رئیس هیئت ورزش های رزمی تربت حیدریه از کسب عنوان سومی تیم موی تای این شهرستان در مسابقات چندجانبه کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، احمد وطن دوست در تشریح این خبر گفت: رزمی کاران این شهرستان با هدایت محسن امینی در پایان مسابقات موی تای قهرمانی چندجانبه کشور که به میزبانی شهرستان اهر در آذربایجان شرقی برگزار شد به عنوان سومی دست یافت.

وطن دوست با اشاره به شرکت ۱۶۰ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم در این دوره از رقابت ها  افزود: تیم تربت حیدریه به عنوان تیم منتخب خراسان رضوی نماینده استان در این مسابقات بود که موفق شد با کسب ۲ نشان طلا و ۲ نقره پس از تیم های اهر(آذربایجان شرقی) و شهرقدس (تهران) بر سکوی سوم قرار گیرد.

رئیس هیئت ورزشهای رزمی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره ازمسابقات و پس از مصاف موی تای کاران در سه گروه سنی، محمد احمدی و عرفان بشاش نمایندگان این شهرستان درگروه سنی بزرگسالان و نوجوانان موفق به شکست حریفان خود در اوزان ۴۸ و ۳۸کیلوگرم شده و با کسب عنوان نخست بازوبند و کمربند طلایی مسابقات را از آن خود کردند.

وی افزود: حمیدرضا غلامی در وزن ۴۸ و رضا علیزاده در ۴۲ کیلوگرم نیز نمایندگان تربت حیدریه در رده نوجوانان بودند که به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

استانهای آذربایجان شرق و غربی، اردبیل،البرز، تهران و خراسان رضوی ۶ استان شرکت کننده درمسابقات موی تای قهرمانی چندجانبه کشور بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا