همایش عمومی دوچرخه سواری در تربت حیدریه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در ششمین روز این هفته با شعار “معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش های همگانی”‌ همایش عمومی دوچرخه سواری با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان در تربت حیدریه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان در خصوص این همایش اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ دوچرخه سوار در این همایش مسافت ۶ کیلومتری میدان بسیج تا گلزار شهدای باغملی را رکاب زدند.
ملیحه علی‌پور ضمن قدردانی از مشارکت هیئت دوچرخه سواری، تربیت بدنی سپاه و بسیج حوزه سوم شهرک ولی عصر(عج)، سازمان مدیریت حمل و نقل و گروه های دوچرخه سواری میعاد و تربت دوچرخ در برگزاری این همایش افزود: شرکت کنندگان در پایان همایش با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در اختتامیه این همایش با ابراز خرسندی از حضور پرشور عموم مردم در همایش های ورزشی، حوزه ورزش همگانی را زمینه ساز توسعه اجتماعی نامید و عنوان داشت: فعالیت های ورزشی که در قالب عمومی و همگانی اجرا میشود نقش بسیار موثری در ترویج فرهنگ ورزش دارد .
مجید رضایی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، حوزه ورزش بویژه ورزش های همگانی را ابزاری برای دستیابی به جامعه ای با نشاط خواند و افزود: برای رسیدن به جامعه ای سالم و آرمانی در مسیر توسعه نیاز داریم تا اهمیت ورزش را بیش از پیش در سبد روزانه خانواده ها نشان دهیم و این مسیر نیاز به تقویت همکاری، حمایت مسئولین، تعامل بین بخشی و برنامه ریزی منسجم دارد .

(Visited 211 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *