اخبار شهرستان

برگزاری همایش ورزش بانوان در تربت حیدریه

همزمان با هفتمین و اخرین روز هفته دفاع مقدس که با عنوان « فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» نامگذاری شده همایش ورزش صبحگاهی ویژه مسئولین و مشاورین امور بانوان ادارات در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از رئیس هیئت ورزش های همگانی، این همایش با مشارکت دفتر امور زنان فرمانداری و با محوریت بانوان و نقش مهم آنها در ترویج فرهنگ ورزش در خانواده ها با حضور بیش از ۵۰ نفر از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای تربت حیدریه در مجموعه ورزشی تختی تین شهرستان برگزار شد.
ملیحه علی پور با اشاره به لزوم نهادینه سازی فرهنگ ورزش در جامعه افزود : هیئت ورزش های همگانی رسالت دارد تا با بهره گیری از فضای تعاملی دستگاه های اجرایی بستر مناسبی جهت رشد فعالیت های ورزشی و توسعه سلامت جامعه را فراهم نماید.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز که در جمع بانوان ورزشکار دراختتامیه این همایش حضور یافت، ورزش را لازمه اساسی زندگی برشمرد و عنوان داشت : زنان بعنوان قشر اثرگذار و تعیین کننده در خانواده بایستی نسبت به سلامت و نشاط خود با حساسیت بیشتری برخورد کنند و از جای دادن ورزش در سبد روزانه خانوار غافل نباشند .
مجید رضایی از تلاش جهت بهبود زیرساخت های ورزشی ویژه بانوان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه سرانه فضای ورزشی ویژه بانوان در شهرستان در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با ایجاد زمینه های ورود بخش خصوصی و همچنین حمایت دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه این کمبودها را جبران نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا