اخبار شهرستان

همزمان با روز جوان جوانان تربت حیدریه با مسئولین به گفتگو نشستند

نخبگان جوان تربت حیدریه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در نشستی مشترک با فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان و مشاور امور جوانان فرمانداری شهرستان با گفتگو نشستند .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی در ابتدای این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته جوان اشاره داشت : ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به عنوان متولی شناسایی و ساماندهی ظرفیت های موجود در بین جوانان سعی دارد تا با تقویت ارتباطات و ایجاد بسترهای لازم زمینه شکوفایی و پرورش توانمندی و استعدادهای این حوزه را ایجاد کند .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به این مطلب که بایستی تلاش کنیم فاصله و شکاف ایجاد شده بین جوانان و مسئولان را از بین ببریم افزود: برگزاری چنین نشستهایی به تحقق این امر کمک کرده و کشور را در مسیر پیشرفت قرار میدهد.
امینی اضفه کرد: فکرجوان زمینه ساز پیشرفت است و اگر به دنبال حل مشکلات هستیم راهی جز پرداختن به ایده های جوانان نداریم.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان تربت حیدریه به دستاوردهای این ستاد در سالهای اخیر نیز اشاره و تصریح کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان در سه حوزه فرهنگی، اقتصاد و اشتغال و پیگیری مصوبات فعالیت میکند که خوشبختانه با همراهی تمام مسولان و دستگاههای همکار توانسته ایم سه سال پیاپی عنوان برتر استان را کسب کنیم . همچنین در بحث مجمع مشورتی جوانان نیز پیشتاز بوده و در این حوزه نیز شاهد رویدادهای خوبی بوده ایم .
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در جمع جوانان نخبه شهرستان قابلیت های این قشر را در منطقه فراتر از دروازه های توسعه بین المللی توصیف کرد و عنوان داشت: امروز در شهرستان شاهد توانایی بسیار بالایی از جمعیت جوان هستیم که با بهره مندی و استفاده بهینه از این ظرفیت بالا میتوانیم پیشرفت را سرعت بخشیم .
علی رستمی در ادامه به نقش جوانان در طول تاریخ انقلاب و دستاوردهای حاصل شده اشاره داشت و گفت: نسل جوان امروز وارث جوانانی هستند که پای ارزش های انقلاب ایستادند و در فضای جوانان نیاز به جریان سازی های جدیدی داریم .
رستمی افزود: مسئولین در کنار قشر جوان مکلف به اعتماد سازی و تسهیل گری هستند و انتظار داریم نسل جوان نیز با نگاه به آینده مسیر توسعه را ترسیم کنند.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در پایان مجمع مشورتی جوانان شهرستان را باب جدیدی در همراهی جوانان با مسئولان برشمرد و گفت: سعی داریم از مشاوره های فکری جوانان و بسیج امکانات به تحقق اهداف حوزه جوان پرداخته و در واقع از شعار زدگی فاصله بگیریم تا بتوانیم به شکل کاربردی از نیروی فکری و خلاقیت جوانان استفاده کنیم.
گفتنی است در این نشست بیش از ۳۰ جوان نخبه در حوزه های مختلف علمی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی،سلامت، هنری، کارآفرینی، ورزشی و توان یابی به بیان دستاوردها و دغدغه های خود در بخش های مختلف پرداخته و خواستار ارئه راهکارهای تقویت حضور جوانان در عرصه های اجرایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا