اخبار شهرستان

همزمان با هفته ملی ازدواج صورت گرفت: همت تشکل های مردم نهاد و ادارات تربت حیدریه در تامین جهیزیه زوجین جوان

در قالب برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان تربت حیدریه در هفته ملی ازدواج بخشی از جهیزیه زوجین نیازمند واجد شرایط به همت ادارات مرتبط ، سازمان های مردم نهاد و خیرین این شهرستان تامین شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سیدحمیدرضا امینی ضمن اعلام خبر فوق افزود : همزمان با هفته ملی ازدواج بسته های حمایتی تامین جهیزیه توسط بخش های مختلف برای زوجین نیازمند این شهرستان تامین و در اختیار آنها قرار گرفت .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در خصوص ارزش ریالی و تعداد این جهیزیه ها گفت : اداره بهزیستی شهرستان با همکاری سمن فروغ مهر و کمک خیرین طی مراسمی ۶ سری جهیزیه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را به زوجین نیازمند اهدا نمود .
امینی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیز با اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال به ۵۰ زوج نیازمند واجد شرایط مقدمات تهیه جهیزیه را برای آنها فراهم کرد .
امینی از حضور فعال موسسات خیریه در حوزه ازدواج شهرستان به عنوان اتفاقی مثبت و شایسته یاد کرد و ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی آنها عنوان داشت : به همت سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها نیز مبلغ ۳ میلیارد ریال در قالب لوازم اساسی جهیزیه به ۱۱۴ زوج نیازمند تربت حیدریه اهدا شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا