وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشیان تربت حیدریه: هیچ عرصه ای مانند ورزش موجب غرورملی در کوتاه ترین زمان نیست

 وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولین استانی و شهرستانی و جامعه ورزش تربت حیدریه در آئین افتتاح مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به تلاش مجموعه این وزارت در توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ورزش کشور گفت : فضای امروز کشور هم افزایی و همدلی را میطلبد و باید همگی دست به دست هم دهیم تا راه پیشرفت را با قدرت طی کنیم .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های ورزشی تربت حیدریه و لزوم رسیدگی به مطالبات حوزه ورزش این شهرستان تصریح کرد : پس از بازدیدی که از مجموعه استخر روباز تختی شهرستان داشتیم مقرر شد طرح مطالعاتی تبدیل این مکان به استخر سرپوشیده آغاز شود تا با یاری خداوند متعال ظرف دوسال آینده این مجموعه به مرحله بهره برداری برسد .

وی عرصه ورزش را بهترین راه برای توسعه نشاط و سلامت اجتماعی دانست و اظهار داشت : هیچ حوزه ای مانند ورزش قادر نیست با یک پیروزی در کوتاه ترین زمان ممکن شادی و غرور ملی را برای جامعه به ارمغان آورد و این موضوع خود نشان دهنده اهمیت توجه به حوزه ورزش بعنوان یک اولویت اصلی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان است .

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان فجر چهلم انقلاب را در تاریخ ورزش کشور بینظیر قلمداد کرد و عنوان داشت : از ابتدای دولت دوازدهم بنا را بر تکمیل پروژه های نیمه تمام قرار دادیم و از هفته دولت تا کنون به طور متوسط هر دوهفته یکبار از یک پروژه بزرگ ورزشی بهره برداری بعمل آمد .

گفتنی است ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، افتتاح مجموعه ورزشی ۵ هزارنفری آزادی ، بازدید ازاستادیوم و استخر روباز تختی و پروژه نیمه تمام استخرسرپوشیده برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به تربت حیدریه بود .

(Visited 147 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

دختران فوتسالیست تربت حیدریه نایب قهرمان استان شدند

تیم فوتسال بانوان پیشگامان مقاومت تربت حیدریه در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *