اخبار شهرستان

پایان رقابت سنگوردان خراسان رضوی در تربت حیدریه

برترین سنگنوردان نونهال و نوجوان خراسان رضوی پس از دو روز رقابت در تربت حیدریه معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مسئول کارگروه صعودهای ورزشی شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: این مسابقات بمناسبت چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت کوهنورد پیشکسوت تربت حیدریه حسین فغفوریان در رشته سرطناب بمدت دوروز در سالن شهدای نهم دی برگزار گردید.
مجید هوشمند خاطر نشان کرد: در روز نخست ۲۳ ورزشکار دختر در دوبخش نونهالان و نوجوانان به رقابت پرداختند که در گروه سنی نونهالان A: هستی سادات موسوی از نیشابور در جای نخست ایستاد، لعیا عابدی و زهرا محمدپور از مشهد نیز دوم وسوم شدند.
هوشمند افزود: در همین رده سنی و در گروهB : فاطمه السادات رضوی از نیشابور قهرمان شد، محیا نقدی نماینده مشهد به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و یکتا زرگری از نیشابور صاحب مقام سوم شد
همچنین کیانا صارم صفاری و مینا کلان دو نماینده مشهد و نیشابور به ترتیب عنوان اول و دوم و مهرانه بنی اسدی نماینده تربت حیدریه مقام سوم گروه سنی نوجوانانD را کسب نمودند.
وی درادامه به رقابت ۳۰ سنگنورد در روز دوم این دوره از مسابقات و در بخش پسران اشاره و تصریح کرد: در این بخش نیز ۹ورزشکار برتر معرفی شدند که سیدسبحان عبادی و سهراب معاون نژاد از مشهد و سینا مسیح آبادی از نیشابور به ترتیب عناوین اول تا سوم گروه سنی نونهالان در بخشA را بدست آوردند، و در بخش B: سیدعلی یعقوبی و سپهر نساج کریمی دو نماینده مشهدی به ترتیب عناوین اول و دوم و پوریا یعقوبی از تربت حیدریه جایگاه سومی را به خود اختصاص دادند.
مجید هوشمند اضافه کرد دربخش نوجوانان D: ابوالفضل محمدی از نیشابور در صدر ایستاد، یونس خورشید همدانی ورزشکار مشهد و یوسف اردمه دیگر نماینده نیشابور نیز به ترتیب بر سکوی دوم وسوم قرار گرفتند.
در اختتامیه این مسابقات از حسین فغفوریان قهرمان و پیشکسوت کوهنوردی تربت حیدریه تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است برترین های این دوره از رقابت ها در قالب تیم منتخب سنگنوردی خراسان رضوی به مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور که نهم و دهم اسفندماه جاری به میزبانی تهران برگزار میگردد اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا