اخبار شهرستان

پایان رقابت های بسکتبال قهرمانی استان در تربت حیدریه:نونهالان تربتی در جمع چهار تیم برتر استان قرار گرفتند

همزمان با آغاز دهه کرامت،مسابقات بسکتبال قهرمانی نونهالان پسر استان،گرامیداشت یاد مرحوم مسعود افشار،با قهرمانی تیم مشهد در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سیدحمیدرضا امینی با بیان این خبر اظهار کرد:در این دوره از رقابت ها پنج تیم شرکت داشتند که بصورت دوره ای به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به قرار گرفتن تربت حیدریه در جای چهارم افزود: تیم بسکتبال مشهد در این دوره از مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای سبزوار و کاشمر دوم و سوم شدند.

وی همچنین در آیین اختتامیه این رقابت ها میزبانی مسابقات را فرصتی مناسب جهت ارتقاء جایگاه شهرستان بیان کرد و افزود:مسئولین استانی باید به این امر نگاه ویژه ای داشته باشند تا ضمن توزیع امکانات به صورت متوسط در سراسر استان فرصت تبادل اطلاعات و شناسایی استعدادهای شهرستانی نیز فراهم گردد.

رئیس هیأت بسکتبال خراسان رضوی نیز در این مراسم با ابراز رضایت ازمیزبانی تربت حیدریه که برای اولین باردر بخش نونهالان اتفاق افتاد گفت: این گونه میزبانی ها موجب شناسایی بهتر نقاط قوت و ضعف شهرستان ها خواهد بود.

علیرضا پور رضایی افزود: با واگذاری میزبانی به شهرستان ها میتوان ضمن شناسایی ظرفیت ها، بستر مناسبی را برای پیشرفت همه جانبه آنها فراهم نمود و مسئولین استانی نیز در این راستا مساعدت خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور فعال مربیان و ورزشکاران شهرستان در رویدادهای استانی گفت: تربت حیدریه در این زمینه از جایگاه خوبی برخوردار است هرچند تا نقطه مطلوب فاصله دارد و ابراز امیدواری کرد با توجه به شرکت تیم بزرگسالان این شهرستان در لیگ دسته یک استان بزودی شاهد احیای جایگاه تربت حیدریه در استان در هردوبخش بانوان و آقایان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا