اخبار شهرستان

پایان لیگ برتر فوتبال بانوان خراسان رضوی: نماینده تربت حیدریه به مرحله کشوری راه یافت/جام اخلاق هم به بانوان فوتبالیست تربت حیدریه رسید

تیم فوتبال بانوان شاهین تربت حیدریه بر سکوی سوم اولین دوره لیگ فوتبال خراسان رضوی تکیه زد و سهمیه حضور در لیگ دسته یک کشور را تصاحب کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان هادی طوسی مدیر باشگاه شاهین این خبر را نقل کرد و ادامه داد: ۱۶ تیم فوتبال در اولین دوره لیگ بانوان خراسان رضوی شرکت داشتند که از نهم بهمن ماه رقابت خود را بصورت دو حذفی آغاز کردند.

طوسی افزود: تیم شاهین تربت حیدریه با هدایت سمانه رحیم‌دادی در جریان این رقابت ها اولین دیدار خود را مقابل طیرانی مشهد واگذار کرد اما در هفته دوم تا پنجم قویتر ظاهر شد و توانست با پیروزی مقابل تک ستاره سبزوار، تیم های الف و ب طیبی و دختران پهلوان مشهد، و سیمرغ تربت حیدریه به مرحله نیمه نهایی برسد و در این مرحله با قبول دومین باخت مقابل سایپای مشهد جایگاه سوم استان را تصاحب کرد و تیم های سایپای مشهد و کیان نیشابور هم اول و دوم شدند.

 طوسی با اشاره به راهیابی دو تیم نخست این دوره از مسابقات به مرحله کشوری تصریح کرد: با توجه به اخذ سهمیه توسط تیم سایپای مشهد در سال گذشته، تیم شاهین تربت حیدریه هم توانست بعنوان نماینده خراسان رضوی به همراه کیان نیشابور و سایپای مشهد جواز حضور در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور را بدست آورد و مضاف بر این کاپ اخلاق مسابقات هم سهم تربت حیدریه شد. 

وی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور ۱۵ و ۱۶ فرورین ماه سال آینده برگزار میشود و رایزنی هایی توسط اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه برای میزبانی از این مسابقات انجام گرفته است. 

گفتنی است تیم های شاهین و سیمرغ تربت حیدریه دو نماینده این شهرستان و ۷ تیم آکادمی طیبی الف وب ، دختران پهلوان، طیرانی، سایبا الف و ب و پرسپولیس مشهد،هیئت فوتبال سرخس،دو تیم کیان الف و ب نیشابور، دو تیم عظیم گستر و تک ستاره سبزوار، کیخسروی قوچان و هیئت فوتبال چناران ، ۱۶ تیم حاضر در اولین دوره لیگ فوتبال بانوان خراسان رضوی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا