پایان مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاواره شهدای حادثه تروریستی شهر اهواز با معرفی برترین های در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تیراندازی شهرستان با بیان این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰ تیرانداز از شهرستان های خواف،رشتخوار،کاشمر،تربت جام،زاوه، تربت حیدریه و بخشهای تابعه این شهرستان حضور داشتند که بمدت یک روز در منطقه پیشکوه تربت حیدریه به رقابت پرداختند.

مهدی غلامی با اشاره به رقابت نزدیک ورزشکاران در این دوره ازمسابقات خاطر نشان کرد: پس از ۳دور رقابت تیراندازان در این مسابقات، صادق لطفی احمدی از تربت جام به عنوان نخست دست یافت، محمد فیروز تقی آبادی از تربت حیدریه نایب قهرمان شد و جواد جهانشیری از تربت جام نیز عنوان سوم را بدست اورد.

وی افزود: جواد جهانشیری از شهرستان زاوه و مجیدضیایی و شریف ذاکری از تربت حیدریه نیز در جای چهارم تا ششم قرار گرفتند.

رئیس هیدئت تیراندازی تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این رقابت ها از راه اندازی سایت اختصاصی تیراندازی در رشته تراپ در این شهرستان نیزخبر داد و  ابراز امیدوار کرد با پیگیری های انجام شده و حمایت بخش خصوصی ، اوایل سال ۹۸ شاهد راه اندازی سایت تیراندازی به اهداف پروازی در این شهرستان خواهیم بود.

 

(Visited 252 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *