پایان مسابقات پاورلیفتینگ و ددلیفت قهرمانی باشگاه های تربت حیدریه

رقابت های پاورلیفتینگ و ددلیفت قهرمانی باشگاه های تربت حیدریه با حضور سروش پورآزاد، سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی و معرفی برترین ها در هر رشته به کارخود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان در تشریح این خبر بیان داشت: این دوره از رقابت ها با شعار ” آری به ورزش، نه به اعتیاد” در دوبخش پاورلیفتینک و ددلیفت و در گروه های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
عباس روحانی افزود: در رشته پاورلیفتینگ ۴۸ ورزشکار در قالب ۸ تیم به رقابت پرداختند که در پایان در گروه سنی نوجوانان تیم ایرانیان با کسب ۵۶ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، تیم انرژی با ۴۱ امتیاز دوم شد و تیم پارت با ۱۶ امتیاز در جای سوم ایستاد.
وی گفت: در بخش جوانان تیم پاورلیفتینگ پارت ۸۲ امتیاز کسب کرد و به مقام اول دست یافت، تیم باشگاهی ایرانیان با کسب ۱۶ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و تیم آرشام نیز با ۱۲ امتیاز به عنوان سومی رسید.
روحانی اضافه کرد: همچنین سه تیم پارسیان، زئوس و پارت به ترتیب با ۶۳، ۶۰ و ۴۴ امتیاز عناوین اول تا سوم بخش بزرگسالان را در این مسابقات بدست آوردند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه با اشاره به رقابت ۳۰ ورزشکار در رشته ددلیفت در این دوره از رقابت ها افزود: ددلیفت کاران در ۱۱وزن و سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند
وی خاطر نشان کرد: در این بخش و در مجموع سه گروه سنی باشگاه انرژی ۱۲۶ امتیاز بدست آورد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، و دو تیم ایرانیان با ۱۲۱ و پارت با ۹۳ امتیاز جایگاه دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

(Visited 184 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *