کاروان “شهدای ورزشکار” تربت حیدریه عازم کربلا شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری تربت حیدریه از شرکت ۴۰ دوچرخه سوار این شهرستان در اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، علی نیرویی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: ۴۰ دوچرخه سوار تربت حیدریه در قالب دو گروه با عنوان “کاروان شهدای ورزشکار” به مدت ۱۰ روز و با هدف شرکت در اجتماع بزرگ اربعین عازم کربلای معلی شدند.

نیرویی در خصوص مسیر این کاروان گفت: شروع حرکت کاروان دوچرخه سواری تربت حیدریه از شهر مرزی مهران خواهد بود و در طول مسیر مسافت ۴۳۰ کیلومتری مهران به کوفه ، کوفه به نجف و نجف به کربلای معلی را رکاب خواهند زد و همزمان با شب اربعین حسینی به حرم سیدالشهدا(ع) مشرف می شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سنوات گذشته نیز اجرا شده است اظهار داشت: تعداد رکاب زنان کاروان نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است و امیدواریم این حرکت در کنار جنبه های معنوی گرانبها بتواند زمینه موثری جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری را نیز فراهم نماید.

گفتنی است آیین بدرقه کاروان دوچرخه “شهدای ورزشکار” تربت حیدریه متشکل از دوچرخه سواران گروه های تربت دوچرخ‌ و میعاد، دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و کارگروه دوچرخه سواری هیأت ورزش های همگانی با حضور رضایی سرپرست اداره ورزش و جوانان، نمایندگان جامعه ورزش شهرستان و خانواده های ورزشکاران صبح امروز از مقابل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

(Visited 94 times, 1 visits today)

درباره admin

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *