اخبار شهرستان

درخشش رزمی کاران تربت حیدریه در کشور

تیم های رزمی مردان و زنان تربت حیدریه در پایان رقابت های قهرمانی کشورکه به میزبانی تهران برگزار گردید صاحب ۱۱ نشان طلا،نقره و برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس هیئت ورزشهای رزمی در این خصوص اظهار کرد: ۴نماینده اعزامی این شهرستان در بخش بانوان و در گروه سنی جوانان موفق به کسب ۳ نشان طلا و ۱نقره شدند.
و در بخش مردان نیز ۲ نشان طلا ، ۴ نقره و یک برنز بدست آمد
احمد وطن دوست با اشاره به شرکت ۱۶۰ ورزشکار زن و بیش از ۲۰۰ رزمی کار مرد در این دوره از رقابت ها افزود: مسابقات رزمی قهرمانی کشور در ۴ گروه سنی و ۱۰ وزن بمدت دو روز برگزار شد و رزمی کاران سراسر کشور در این مسابقات در دوبخش مبارزات آزاد و حرکات نمایشی دفاع شخصی به رقابت پرداختند.
وطن دوست خاطرنشان کرد: در بخش بانوان با هدایت الهام شیبانی، فاطمه سلطانی، زینب فیاض و زهرا ابیز با غلبه بر حریفان خود صاحب عنوان قهرمانی شده و نشان طلای مسابقات را برگردن آویختند و سمانه رنجبر نیز توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی صاحب نشان نقره شود.
وی تصریح کرد: تیم مردان تربت حیدریه نیز با کسب ۲نشان طلا توسط امین فلاحی زاده و امیر نورمحمدی ،تصاحب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی توسط محمد ملک زاده،افشین محمدزاده،مهدی عباسی و امیر مطیع و مقام سومی و برنز علی حیدری به کار خود پایان داد.
وی افزود دو تیم مبارزات آزاد و نمایشی دفاع شخصی مردان که هدایت آن را علی حیدری برعهده داشت با کسب این نتایج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا