اخبار شهرستان

کسب ۹نشان رنگارنگ توسط هوگوپوشان تربت حیدریه در رقابت های استانی

تیم های تکواندو نوجوانان دختر و پسر تربت حیدریه با کسب ۹ نشان رنگارنگ به کار خود در رقابت های قهرمانی خراسان رضوی پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از رئیس هیئت تکواندو، هوگوپوشان این شهرستان دومین هفته از پیکارهای تکواندو قهرمانی استان در بخش کیوروگی(مبارزه) را در رده سنی نوجوانان با کسب ۱ نشان نقره و ۳ برنز بانوان و ۴طلا و یک برنز پسران به پایان رساندند.

محمدمهدی علیان افزود: در بخش بانوان بیش از یکصدر تکواندو کار از شهرستان های تربت حیدریه، چناران، سرخس، نیشابور، تربت جام، مشهد، گلمکان، قوچان به میزبانی مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان فاطمه مصباح نماینده تربت حیدریه موفق شد عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را کسب کند و نادیا آرام فرد، مبینا مهدوی پارسا و هانیه اشرفی نیز با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان دادند.

علیان اضافه کرد، این پیکارها در بخش پسران با رقابت بیش از ۱۵۰ تکواندو کار در مشهد پیگری شد که با کسب ۴ نشان طلا توسط علیرضا مصباح، مجید صادقی، امیر حبیب زاده ومصطفی علی نیا و ۱ نشان برنز توسط سهیل تربتی نیا برای ترکیب شش نفره تیم تکواندو پسران تربت حیدریه به پایان رسید.

هدایت تیم های تکواندو تربت حیدریه در این مسابقات در بخش دختران برعهده الهام شیبانی و در بخش پسران بر عهده علی ذاکری و حامد تبوخت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا