اخبار شهرستان

تربت حیدریه با بیش از ۳۰ فعالیت ورزشی فرهنگی به استقبال هفته تربیت بدنی می رود

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از اجرای بیش از ۳۰ فعالیت ورزشی فرهنگی بماسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی با بیان خبر فوق اظهار داشت :۲۶ مهر لغایت ۲ آبان باعنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و این ایام فرصت مغتنمی است تا بتوانیم اهمیت ورزش را برای آحاد جامعه بیش از پیش روشن نماییم و امسال نیز با برنامه ریزی صورت گفته در صدد هستیم با همکاری هیئت های ورزشی و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای شعار “چهل سال ورزش ، چهل سال افتخار” به تبیین دستاوردهای حوزه ورزش و جوانان در سطح شهرستان بپردازیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به حوزه های مختلف فعالیتی این اداره و همچنین تقارن هفته تربیت بدنی با هفته پارالمپیک افزود : در حوزه فرهنگی برنامه هایی از قبیل غبارروبی گلزار شهدا ، محفل انس با قرآن ، زیارت عاشورا ، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ، بازدید از خانه سالمندان، مراکز کودکان بی سرپرست و حضور در مراکز توانبخشی و همچنین نواختن زنگ ورزش در مدارس پیش بینی شده است .
امینی مسابقات رشته های مختلف در شهر و روستاها،همایش های ورزشی(پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهپیمایی، پرواز بادبادکها، همایش ورزش باستانی، جشنواره کودکان،همایش های ورزش صبحگاهی و… ) و دیدار با قهرمانان ورزشکار را از اهم فعالیت های بخش ورزشی برشمرد.
وی در ادامه گفت در حوزه جوانان کارگاه ازدواج سالم و پایدار برگزار می گردد و دهیاران در دوبخش مرکزی و بایگ شهرستان نیز در کارگاه آموزشی بازی های بومی محلی حضور خواهند یافت.
افتتاح خانه ورزش روستایی، ملاقات های عمومی، برگزاری سلسله جلسات گفتگویی با اقشار مختلف نیز از دیگر فعالیت هایی است که بمناسبت هفته تربیت بدنی در تربت حیدریه انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا