اخبار شهرستان

رقابت های تیراندازی بمناسبت هفته بسیج در تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج یک دوره مسابقات دارت و تیراندازی در تربت حیدریه برگزار و برترین های این رشته در دو بخش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در این خصوص اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف شناسایی برترین تیراندازان و ایجاد و حفظ آمادگی در ورزشکاران جهت شرکت دررقابت های استانی ، یکدوره مسابقات تیراندازی در دوبخش تفنگ و تپانچه و همچنین مسابقات دارت در باشگاه تخصصی آرش شهرستان برگزار و در پایان برترین ها معرفی شدند.

مهدی غلامی افزود: ۲۵ ورزشکار در این دوره ازمسابقات شرکت داشتند که در دوبخش زنان و مردان و در گروه های سنی زیر ۱۳ و بالای ۱۳ سال به رقابت پرداختند.

غلامی خاطر نشان کرد: درپایان این مسابقات و در بخش تفنگ ۱۰متر پسران زیر۱۳ سال،دانیال حسنی، امیرحسین الماسیان و امین امینی خواه به عناوین اول تا سوم دست یافتند. همچنین عناوین برتر گروه سنی بزرگسالان در این بخش را  حسین بنی اسدی،مهدی و سیدابوالحسن موسوی بدست آوردند.

وی اضافه کرد در بخش بانوان تفنگ ۱۰متر نیز فاطمه محمدپور صاحب عنوان نخست شد وسودابه علیزاده و  متینا اسکندری به مقام دوم  و سوم نائل آمدند.

غلامی در ادامه با اساره به این مطلب که مسابقات درون شهرستانی فرصت خوبی برای استعدادیابی است  تصریح کرد: در پایان رشته تپانچه این مسابقات  و در بخش مردان افشین صیدمحمدخانی ،محمد امانی و سیدابوالحسن موسوی و در بخش زنان نیز فاطمه محمدپور،مریم محمدپرست و نسرین فلاحی  به ترتب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در رشته دارت مریم محمدپرست صاحب عنوان نخست شد ،ناهید کمالی و لیلا شوکتی هم در جای دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیئت تیراندازی تربت حیدریه در پایان با اشاره به پتانسیل قابل توجه ورزشکاران تربت حیدریه در رشته تیراندازی خاطر نشان کرد: بمناسبت هفته وحدت و همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) نیز مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در بخش رخ این شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا