اخبار شهرستان

درمراسمی با حضور سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ؛ قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه تجلیل شدند

صبح امروز طی مراسمی با حضور پورآزاد سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت بدنسازی و پروش اندام تربت حیدریه و جمعی از ورزشکاران این رشته ، از مدال آوران و افتخارآفرینان کشوری و بین المللی بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه در سال ۹۷ تجلیل شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، سیدحمیدرضا امینی در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در رشته بدنسازی و پرورش اندام گفت : فعالیت بیش از یک هزار ورزشکار در باشگاه های ورزشی خصوصی و در رشته های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام، کسب ۲۰عنوان قهرمانی در سطوح کشوری و بین لمللی در سال گذشته و کسب رتبه هیئت برتردر استان موید این مطلب است که این هیئت هم در حوزه همگانی وهم در بخش قهرمانی حرکتی روبه رشد و نمره قابل قبولی دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: پراکندگی مسابقات بویژه در سطوح کشوری، نبود اسپانسر و عدم حمایت کافی بزرگترین دغدغه های ورزشکاران این رشته در شهرستان است که ارائه تقویم مدون از سوی استان، نگاه جدی تر مسئولان هیئت استان به شهرستان ها و بویژه حمایت از میزبانی شهرستان ها میتواند سکوی پرتاب خوبی برای جهش منابع و کسب افتخاردر رشته های بدنسازی و پرورش اندام باشد.
میزبانی مسابقات پرس سینه کشور فرصت بزرگی برای نمایش توان بالای استان خواهد بود
سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی که در جمع مسئولان ورزش و ورزشکاران تربت حیدریه با خبرهای خوبی حضور یافته بود از میزبانی مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور برای نخستین بار دراین استان خبرداد و افزود : این مسابقات که ۱۹ لغایت ۲۱ خرداد ماه جاری درمشهد برگزار میگردد، فرصتی بزرگ برای نمایش توان بالای استان خواهد بود و امید داریم با همراهی تمامی ورزشکاران و هیئت های شهرستان ها بتوانیم پس از سالها میزبان شایسته ای برای این رقابت ها باشیم و دروازه های پیشرفت را بر روی این ورزش در استان باز کنیم . سروش پور آزاد اضافه کرد: در حاشیه این مسابقات کارگاه داوری درجه ۳ پاورلیفتینگ نیز برگزار می گردد.
مربیگری مچ اندازی در خراسان برگزار می گردد
سروش پور آزاد با اشاره برلزم توجه هیئت بدنسازی و پرورش اندام بر توسعه تمامی رشته های زیر مجموعه این هیئت تصریح کرد: رشته مچ اندازی یکی از رشته های مدال آور و پرطرفدار بین ورزشکاران است که با برنامه ریزی انجام گرفته تابستان امسال شاهد برگزاری دوره مربیگری درجه سه مچ اندازی در مشهد خواهیم بود.
پور آزاد در بخش دیگر صحبت های خود بر لزوم تمرکز زدایی از مرکز استان برای گسترش ورزش اشاره داشت و گفت : در هیئت استان برنامه ها را بیشتر به میزبانی شهرستان ها معطوف کرده ایم تا از این طریق بتوانیم امکان رشد و همچنین تقویت انگیزه ورزشکاران شهرستانی را داشته باشیم .
پور آزاد در خصوص اعزام ورزشکاران به مسبقات نیز خاطر نشان کرد: سعی داریم از نیمه دوم سال جاری با هدفمندسازی اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری هم حمایت مالی بیشتری انجام دهیم و هم بتوانیم با حضور قدرتمند ناینگان خراسن رضوی در سطح کشور شاهد افتخارات بیشتری باشیم.
وی در ادامه حمایت از هیئت های شهرستانی را به عنوان یک مطالبه جدی از هیئت های استان شایان توجه خواند و افزود : ملاک هیئت استان در تخصیص امکانات و منابع به هیئت های شهرستان عملکرد آنها خواهد بود و در این بخش آنچه اهمیت بالایی دارد سازماندهی ورزشکاران در قالب بیمه ورزشی است وامیدواریم هیئت ها در این بخش بتوانند از نهایت ظرفیت استفاده کنند .
گفتنی است در این مراسم از ۱۷ مدال آور بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه که در سال گذشته و در میادین کشوری و بین المللی افتخارآفرینی کرده بودند تجلیل بعمل آمد .
همچنین طی احکامی جداگانه از سوی عباس روحانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه امیر نورحسینی و احمد درخشان بترتیب به عنوان مسئول کمیته های پاورلیفتینگ و قویترین مردان در هیئت شهرستان معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا