اخبار شهرستان

همزمان با هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه انجام شد؛ روایت‌گری تاریخ از صدر اسلام تا گام دوم انقلاب

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از نمایشگاه پایداری تا ظهور که به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروهی از جوانان در محله شهید چمران برپا شده بود بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مجید رضایی در حاشیه این بازدید گفت: نمایشگاه پایداری تا ظهور روایتی روشن از صدراسلام تا گام دوم انقلاب را هنرمندانه به تصویر کشیده است.
رضایی انتقال فرهنگ شهادت و آزادی‌خواهی را مهمترین رسالت فعالیت های فرهنگی مرتبط با حوزه جوانان برشمرد و افزود: فعالیت های خودجوش و جهادی نیروهای جوان مانند برپایی این نمایشگاه نشان از ضمیر روشن و بینش انقلابی این نسل دارد که زمینه ساز تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
محمدرضا اسکندری مسئول نمایشگاه پایداری تا ظهور نیز در خصوص این نمایشگاه و برنامه های آن گفت: نمایشگاه پایداری تا ظهور که با تلاش گروهی از جوانان محله شهیدچمران (از محلات هدف ستادبازآفرینی شهری) برپا شد به مرور آنچه از صدر اسلام تا کنون در تاریخ اسلام و ایران رقم خورده می‌پردازد و با رویکردی عاشورایی و انقلابی پیوند رسالت نبی اکرم(ص) و آرمان های انقلاب اسلامی را در نگاه مخاطب به تصویر می‌کشد.
اسکندری افزود: سخنرانی های مذهبی، برگزاری مراسم عزاداری و اجرای تئاتر میدانی از جمله برنامه های این نمایشگاه بود که بمدت هفت شب در طول هفته دفاع مقدس اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا