اخبار شهرستان

درخشش ورزشکاران تربت حیدریه در مسابقات پرس سینه قهرمانی استان

نمایندگان تربت حیدریه در مسابقات تک حرکت پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی با کسب ۱۴ نشان طلا، نقره، برنز و سه جام اول و دوم تیمی به کار خود پایان دادند. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مسابقات تک حرکت پرس سینه قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی جام شهدای سلامت، با شرکت ۱۴۲ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم به میزبانی شهرستان قوچان برگزار شد که تربت حیدریه توانست در بخش تیمی بزرگسالان با ۶نشان طلا بر سکوی نخست قرارگیرد و در گروه سنی نوجوانان و جوانان با ۴ طلا ۲نقره و یک برنز جایگاه دوم را به خوداختصاص دهند. 

نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تربت حیدریه این خبر را نقل کرد و در ادامه گفت: تیم اوتانا این شهرستان در این پیکارها با هدایت و سرپرستی حسن یعقوبی و محمد حسینعلی زاده در گروه سنی بزرگسالان و در ۶ وزن ۵۹، ۶۶ ۷۴، ۹۳، ۱۰۵ و ۱۲۰ کیلوگرم به ترتیب توسط سعید موسوی، علی نیکوخلق، ناصر محمدی، حسین شجاعی، رضا شریفی و محمد علیزاده به ۶ نشان طلا دست یافت و قهرمان استان شد. 

حمید اشرفی افزود: در گروه سنی نوجوانان نیز سه ورزشکار تیم اوتانا عناوین اول و دوم را بدست آوردند که معین صابری و حسین باقری در اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلو قهرمان و عارف امینی نماینده وزن ۹۳ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، همچنین محمدباقر قناد طوسی پیشکسوت مستر یک در وزن ۸۳ کیلوگرم از این تیم بر سکوی دوم قرار گرفت. 

اشرفی در خصوص کسب مقام نایب قهرمانی تیم کاپ این شهرستان نیز اظهار کرد: ورزشکاران این باشگاه با هدایت علی غلام زاده در وزن ۶۶ کیلوگرم توسط علی نیکو خلق و در اوزان ۸۳ و ۹۳ کیلوگرم توسط کاظم جاویدان و عارف امینی مقام اول را بدست آوردند و محمد صابری نیز در ۷۴ کیلوگرم سوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا