سند راهیابی به لیگ دسته یک کشور در تاریخ هندبال بانوان تربت حیدریه به ثبت رسید

هندبال بانوان تربت حیدریه با قهرمانی در یازدهمین دوره لیگ دسته دو کشور برای نخستین بار سهمیه صعود به لیگ دسته یک کشور را به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت هندبال شهرستان با بیان این خبر گفت: موفقیت هندبال بانوان تربت حیدریه در این سطح از رقابت ها برای نخستین بار اتفاق افتاده و راه یابی به لیگ یک کشور افتخاری ارزشمند در تاریخ هندبال بانوان این شهرستان است.

اکبرمختاری فر با بیان اینکه تیم هندبال بانوان تربت حیدریه  یکی از دو نماینده خراسان رضوی در مرحله نخست این مسابقات و در گروه الف با تیم های شیراز و یزد هم گروه بود در خصوص عملکرد تیم اظهار کرد: این تیم  با هدایت زینب حامدی در مرحله گروهی با غلبه بر کاشی یزد و دختران پارسی شیراز به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله با برتری مقابل اساطیر مشهد فینالیست شد و در نهایت با شکست میزبان مسابقات تیم یزد، جام قهرمانی را بالای سر برد.

رئیس هیئت هندبال تربت حیدریه با اشاره به اینکه  تیم های کاشی یزد، شهرداری شیراز، هیئت هندبال تربت حیدریه در گروه یک و اساطیر مشهد، دختران آفتاب یزد، شهرکرد و دامغان در گروه دو،  7 تیم حاضر در یازدهمین دوره لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور بودند افزود: تیم دختران آفتاب یزد بعد از تربت حیدریه نایب قهرمان مسابقات شد و اساطیر مشهد دیگر نماینده خراسان نیز بعد از شیراز در جای چهارم ایستاد.

  به گفته مختاری فر تیم هندبال بانوان تربت حیدریه علاوه بر کسب مقام قهرمانی در این مسابقات سند راه یابی به لیگ دسته یک کشور را امضا کرد.

 

(Visited 503 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

موفقیت پسران سانداکار تربت حیدریه در استان

تیم ووشو پسران تربت حیدریه در پیکارهای بی شائولین ووشو قهرمانی خراسان رضوی با کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *