اخبار شهرستان

مسابقات دو سرعت و استقامت در تربت حیدریه برترین های خود را شناخت

رئیس هیئت دوومیدانی تربت حیدریه اظهارکرد: مسابقات دو سرعت و استقامت گرامیداشت دهه فجر و یادواره یکهزاروصد وسه شهید منطقه تربت حیدریه با معرفی نفرات برتر در این شهرستان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه احمد رمضانزاده در خصوص جزئیات این خبر گفت: این مسابقات با شرکت ۴۵ دونده در بخش مردان و در سه ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر سرعت و ۳۰۰۰متر استقامت برگزار شد و دوندگان به ترتیب در سه گروه سنی نونهالان، نوجوانان و آزاد به رقابت پرداختند. 

رمضانزاده بیان داشت: در ماده ۱۰۰ متر نونهالان، ۱۰ ورزشکار در سه گروه رقابت کردند که در پایان امیر حسین بلوچ قرایی، امیر لطفی و نیما یحیی پورزاده به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی افزود در ماده ۴۰۰ متر نوجوانان مقام اول را شایان عسکرزاده بدست آورد و عناوین دوم وسوم هم به ترتیب به سهراب شیردل و معین لیلایی رسید و در ماده ۳۰۰۰ متر استقامت نیز ۲۰ دونده در خط استارت قرار گرفتند که به ترتیب سید محمود حسینی، رسول بلوچ قرایی و محمد حسن صبوری به عنوان نفرات اول تا سوم از خط پایان عبور کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی تربت حیدریه همچنین با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی ورزشکاران این هیئت در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوومیدانی کاران به همراه رئیس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان در پایان این همایش، با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان پیشکوه و گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا