اخبار شهرستان

بمناسبت روز شهید برگزار شد: جشنواره ورزشی بومی محلی توانیابان در تربت حیدریه

جشنواره ورزشی بومی محلی ویژه ورزشکاران توانیاب بمناسبت گرامیداشت بیست و دوم اسفندماه ( روز شهید) و یادواره شهدای بهزیستی در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان در این خصوص بیان داشت: در این جشنواره ورزشی که با مشارکت اداره بهزیستی برگزار شد ۷۰ ورزشکار کم توان ذهنی، جسمی و حرکتی شرکت داشتد که در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداختند.
علی حسین زاده گفت: این جشنواره ورزشی در چهار رشته دال پلان، دوز پا، هفت سنگ، یل دوقل و کلاس کلاس برگزار شد که در نهایت در رشته یقل دوقل و کلاس کلاس بانوان بترتیب معصومه احمدیان و محدثه نیک پور، در دال پلان محمد محمدپور، در رشته دوز پا علیرضا آسانی، و در هفت سنگ شیرمحمد دیدنده مقام اول را کسب کردند.

حسین زاده هدف از برگزاری این قبیل جشنواره ها را جلب مشارکت و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه معلولان عنوان داشت و افزود :در پایان این جشنواره ورزشی با همکاری بهزیستی از منتخبین هر رشته ورزشی تجلیل شد، همچنین با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس ادره بهزیستی شهرستان از ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری جام بلند همتان که رتبه اول وچهارم این رقابت ها را کسب کردند نیز تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا