اخبار شهرستان

مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع):نایب قهرمانی تفتیان در اتفاقی غیر منتظره/ چهارمی و پنجمی برای دو‌نماینده پرش و استقامتی تربت حیدریه

تیزپای المپیکی تربت حیدریه در مسابقات بین المللی دوومیدانی که به میزبانی ایران در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد در اتفاقی غیرمنتظره پیش از فینال ماده ۱۰۰ متر به مقام نایب قهرمانی این ماده دست یافت. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه حسن تفتیان که بدنبال کسب آمادگی لازم برای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۱ توکیو است با حضور در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در ماده ۱۰۰ مترسرعت شرکت کرد که در پی به سرقت رفتن کفش هایش پیش از آغاز فینال به ناچار با کفش های غیر تخصصی در خط استارت ۱۰۰ متر قرارگرفت و در نهایت با ثبت رکورد ۱۰ ثانیه و ۴۷صدم ثانیه پس از حسین الخفاجی نماینده کشور عراق به کسب عنوان نایب قهرمانی رضایت داد. ورزشکار عراقی در این ماده زمان  ۱۰:۴۴ را ثبت کرد و قهرمان شد و محمد حسین ابارقی دیگر نماینده کشورمان با رکورد ۵۹ : ۱۰ در جای سوم ایستاد. 

تفتیان در حاشیه برگزاری این مسابقات میزبانی کشور ایران در شهر مشهد را مطلوب دانسته و آن را فرصتی ارزشمند برای حضور ورزشکاران قلمداد کرد و گفت: با هدف کسب آمادگی در رویدادهای مختلف بین المللی شرکت می کنم و بعد از این مسابقات نیز اردوی آماده سازی خود را در فرانسه زیر نظر مربی فرانسوی خود ادامه خواهم داد و تا زمان برگزاری مسابقات المپیک در مرداد ماه سال جاری، ۸ مسابقه تدارکاتی دیگر را پیش رو دارم. 

گفتنی است: مجتبی زاهدی و محمد ماهی دو نماینده دیگر تربت حیدریه در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در مشهد بودند که زاهدی در ماده پرش سه گام با رکورد ۱۵ متر و۳۴ سانتی متر چهارم شد و محمد ماهی در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده روی با زمان ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه و ۲۱ ثانیه عنوان پنجمی را کسب کرد. 

مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) با شرکت ۱۱ کشور خارجی و حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار بمدت دو روز به میزبانی مشهد برگزار شد و تیم های عراق، ایران (کرمانشاه) و ایران (گلستان) به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا