اخبار شهرستان

جشن بزرگ ولایت در تربت حیدریه برگزار شد

به همت شهرداری و بسیج و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی تربت حیدریه جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف در پارکهای سطح شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، سرپرست هیات ورزشهای همگانی شهرستان در خصوص این برنامه عنوان داشت : جشن بزرگ ولایت به مدت دو شب و در قالب برنامه ملی تابستانه با ورزش با شعار “خانواده فعال، تابستان جذاب” با اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی برگزار شد .
ملیحه علیپور با اشاره به نقش مهم نشاط در توسعه اجتماعی بیان کرد : مناسبت های ملی و مذهبی فرصت مغتنمی است که بتوان پیوند میان ورزش و خانواده را بعنوان یک اصل مهم در ایجاد نشاط اجتماعی برقرار کرد و اجرای برنامه هایی از این دست قطعا بهره وری اجتماعی افراد را به دنبال خواهد داشت و موجب گسترش فرهنگ همگانی ورزش بعنوان رکن اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد .
علیپور همکاری بین بخشی را عنصر تعیین کننده در افزایش بهره وری برنامه های هیأت ورزش های همگانی دانست و افزود : امیدواریم با تقویت تعامل بین بخشی و حضور فعال ادارات ، سازمان ها و بخش خصوصی در برنامه های همگانی شاهد رونق بیش از پیش ورزش در خانواده باشیم و بتوانیم ورزش را ردیف مهمی از سبد خانوار قرار دهیم .
گفتنی است اجرای همنوازی و همخوانی گروه باستانی حیدرکرار، اجرای موسیقی و برنامه های طنز، مشاوره خانواده ، مولودی خوانی و برنامه های ورزشی
از جمله مسابقات دارت ، پنالتی هدفمند ،طنابرنی و روپایی بخش های مختلف انجام گرفته در این مراسمات بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا