اخبار شهرستان

راهیابی مینی فوتبالیستهای کاج درخت تربت حیدریه به مرحله استانی جام پرچم

تیم فوتبال روستای کاج درخت تربت حیدریه با موفقیت در سه مرحله مسابقات سراسری مینی فوتبال جام پرچم جواز صعود به مرحله استانی را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان با بیان این خبر گفت: مسابقات سراسری مینی فوتبال(جام پرچم) رویدادی ویژه روستاییان در کشور است که از شهریور ماه آغاز شده و در قالب ۵ مرحله درون بخشی، بین بخشها، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

علی حسین زاده افزود: این رقابت ها در تربت حیدریه  با شرکت ۱۵ تیم از روستاهای بخش رخ و مرکزی پیگیری شد که در نهایت تیم روستای کاج درخت از بخش مرکزی در مرحله بین بخشی عنوان قهرمانی را بدست آورد و راهی دور منطقه ای شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه در تقسیم بندی مناطق خراسان رضوی، تربت حیدریه در منطقه یک قرار گرفت بیان داشت: تیم روستای کاج درخت این شهرستان پس از هم گروهی با منتخبین شهرستان های خواف، گناباد، رشتخوار و زاوه با قهرمانی در این مرحله توانست به عنوان تیم منتخب منطقه یک جواز صعود به مرحله استانی را کسب کند.

به گفته رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تربت حیدریه: در مرحله استانی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم که دی ماه جاری برگزار می شود، تیم های منتخب مناطق ۶ گانه خراسان رضوی به مصاف هم می روند و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان به مرحله قهرمانی کشور راه پیدا خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا