اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

طلا و نقره جام جهانی پرورش اندام سهم نمایندگان تربت حیدریه

نمایندگان تربت حیدریه در جریان مسابقات جهانی پرورش اندام ۲۰۲۲ ایران، که در تهران برگزار شد با دشت یک نشان طلا و یک نقره به خانه بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه جام جهانی پرورش اندام ۲۰۲۲ تهران، با سه رویداد پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی بزرگسالان و پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی برگزار شد و بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۱ کشور در ۹ رشته مختلف روی استیج رفتند که کسب یک نشان طلا در بادی بیلدینگ و یک نقره در بخش فیزیک توسط علی صحرایی و امیرحسین منصوری حاصل کار دو نماینده تربت حیدریه در این رقابت ها بود.

علی صحرایی نماینده این شهرستان در گروه سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۴ سال و در وزن ۹۰کیلوگرم توانست با نمایش موفق خود در بخش بادی بیلدینگ بر سکوی نخست قرار گیرد و گردن آویز طلای این بخش را ازآن خودکند و امیر حسین منصوری دیگرنماینده تربت حیدریه نیز در رشته فیزیک روی استیج رفت و موفق شد با نایب قهرمانی در رده ۱۶ تا ۲۰ سال این رویداد جهانی نشان نقره را بر گردن آویزد.

کشورهای مکزیک، ترکیه، رومانی، اسلواکی، السالوادور، سوریه،گرجستان، لهستان، روسیه و مغولستان در این رویداد جهانی که بمدت پنج روز در تهران برگزار شد نماینده داشتند که در پایان تیم ایران موفق شد بالاتر از کشورهای ترکیه و رومانی بر سکوی قهرمانی بایستد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا