اخبار شهرستان

مسابقات تک حرکت لیفت جام فجردر تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر یکدوه مسابقات تک حرکت لیفت، جام فجر، قهرمانی باشگاههای شهرستان در تربت حیدریه برگزار وبرترین ها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام در تشریح این خبر اظهار داشت: ۷۶ ورزشکار در مسابقات باشگاهی تک لیفت جام فجر شرکت داشتند که در قالب ۸ تیم و چهار گروه سنی به رقابت با یدکدیگر پرداختند.

عباس روحانی با اشاره به حضور برترین های این دوره از مسابقات در رقابت های قهرمانی استان خاطر نشان کرد: در گروه سنی نوجوانان  باشگاه خلیج فارس با ۱۱۵ امتیاز در صدر ایستاد و باشگاه های ایرانیان و انرژی بترتیب با کسب امتیاز ۶۴ و ۲۷در جای دوم و سوم قرار گرفتند.

روحانی افزود: دد لیفت کاران در بخش جوانان این دوره از مسابقات با قهرمانی باشگاه انرژی ملک آباد(۴۵ امتیاز)، نایب قهرمانی باشگاه کاپ(۴۲ امتیاز) و عنوان سومی باشگاه ایرانیان(۲۴ امتیاز) به کار خود پایان دادند.

همچنین در گروه سنی بزرگسالان باشگاه کاپ با ۶۴ امتیاز صاحب عنوان نخست شد، باشگاه زئوس با ۵۱ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم باشگاهی پارت نیز ۴۱ امتیاز کسب کرد و سوم شد.

گفتنی است در بخش پیشکسوتان این دوره ازمسابقات عطا محمد میرزایی با سن ۸۳ سال توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا