اخبار شهرستان

پایان مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی استان در تربت حیدریه / میزبان بر سکوی سوم تکیه زد

مسابقات هنرهای فردی ورزش های زورخانه ای قهرمانی خراسان رضوی و انتخابی تیم استان در تربت حیدریه با قهرمانی تیم سبزوار به کار خود پایاد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه این دوره از پیکارها گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با رقابت ۵۵ ورزشکار از ۱۰شهرستان در۷ رشته مهارتهای فردی به میزبانی تربت حیدریه و در زورخانه شهدای این شهرستان برگزار شد.

ورزشکاران در این مسابقات در ۳ وزن ۷۰تا۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم و در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، میل بازی، کباده، میل گیری سنگین و میانداری انفرادی به رقابت پرداختند که در پایان تیم سبزوار با کسب مجموع ۴۰ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، کاشمر با ۳۷ امتیاز نایب قهرمان شد و تربت حیدریه و تیم نیشابور به ترتیب با ۲۹ و ۱۹ مشترکا بر سکوی سوم تکیه زدند.

در بخش انفرادی این رقابت ها

در رشته چرخ تیز وزن منفی ۷۰ کیلوگرم محمدرضا درقدمی(سبزوار) و سعید ضمیری(کاشمر) به ترتیب اول و دوم شدند، در وزن ۸۵- کیلوگرم فریدون محمد زاده از تربت حیدریه بر سکوی قهرمانی ایستاد، و در وزن ۷۰ تا ۸۵ کیلوگرم نیز امیر ترشیزی(کاشمر)، محمد رحیمی(تربت حیدریه) و سجاد عطایی (طرقبه) عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته چرخ چمنی علی سبیانی و سعید ضمیری نمایندگان شهرستان های نیشابور و کاشمر در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم، فریدون محمدزاده و حمیدرضا عباسیان در وزن ۸۵+ کیلوگرم به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و مرتضی غلامی از گناباد در وزن ۷۰تا۸۵ کیلوگرم در جای نخست قرار گرفت.

در رشته کباده پوریا مهرآبادی(سبزوار) وزن ۸۵+ و در رشته سنگ جعفرعزیزیان (طرقبه) وزن ۸۵- کیلوگرم به مقام نخست دست یافتند.

مرتضی گل رخ از سبزوار و عرفان مقدس از مشهد  نیز در رشته میل بازی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر این مسابقات  با دعوت هیئت کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای خراسان رضوی به منظور شرکت در مسابقات قرمانی کشور به اردوی انتخابی تیم استان دعوت می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا