اخبار شهرستان

مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه روشن شد

آیین افتتاح دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه در آستانه فرارسیدن نهم دی، گرامیداشت یاد شهدا و روز بصیرت، با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران حاملین مشعل المپیاد در گلزار شهدای بهشت عسکری و تجدید میثاق با شهدای شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولان، روسای هیئت های ورزشی، ورزشکاران محلات تربت حیدریه و علاقمندان به ورزش در سالن کارگران همراه بود، مجید رضایی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش در محلات گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه با مشارکت ۲۶ هیئت ورزشی و در ۳۶ رشته با ظرفیت پنج گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از امروز به صورت رسمی در سطح شهر آغاز می گردد.
رضایی افزود:البته برخی رشته های ورزشی همچون موتورسواری، اتومبیلرانی،پیاده روی خانوادگی و مسابقات گزوه سنی نونهالان و‌نوجپانان در قالب آموزشگاهها از ۱۶ آذرماه آغاز شده و در ادامه نیز شاهد برگزاری مسابقات و همایش های مختلف ورزشی خواهیم بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با تأکید بر توجه ویژه به محلات کمتر برخوردار در این دوره از المپیاد افزود: این المپیاد در ۵ منطقه و ۲۴ محله برگزار می گردد و تمرکز نیز بر ۹ محله از محلات هدف و کمتر برخوردار خواهد بود.
معاون شهردار تربت حیدریه نیز در این مراسم همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه های متولی المپیاد را نقطه عطفی در امید آفرینی اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: همراهی اداره ورزش و جوانان و هئیت های ورزشی شهرستان با شهرداری و شورای اسلامی شهر فصل جدیدی از ترویج فرهنگ نشاط اجتماعی را در تربت حیدریه گشوده است.
محمد مهدی علیان اضافه کرد: با همراهی آموزش و پرورش،سپاه ناحیه شهرستان و اداره بهزیستی زمینه حضور گسترده کلیه ورزشکاران و ورزش‌دوستان بویژه ورزشکاران توانیاب جسمی حرکتی در این دوره از المپیاد فراهم شده است.

گفتنی است دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه با حمل مشعل المپیاد توسط ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در سطح شهر ، تجدید میثاق با مقام شهیدان، اجرای ورزشی رشته های مختلف و رژه تیم ها و ورزشکاران رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تا دهه فجر انقلاب اسلامی نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا