اخبار شهرستان

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت:قدردانی وتجلیل جامعه ورزش تربت حیدریه از مدافعان سلامت

رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران تربت حیدریه همزمان با چهارمین روزهفته دفاع مقدس در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی حضور یافته و طی مراسمی از رئیس و اعضای کادر درمان این بیمارستان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مجیدرضایی در این مراسم به نقش ارزشمند کادر بهداشت و درمان در دفاع از سلامت هم وطنان اشاره کرد و گفت: تلاش امروز جامعه پزشکی و پرستاران در شرایط حساس پاندمی کرونا جلوه ای از ایثار و فداکاری روزهای سختی است که سالها قبل در دوران ۸سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان  فرارسیدن هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری نقش بی بدیل کادر بهداشت و درمان در حفظ جان و دفاع از سلامت هم وطنان دانست و گفت به این منظور بر خود لازم دانستیم همزمان با هفته دفاع مقدس از زحمات خستگی ناپذیر این قشر پرتلاش قدردانی کنیم.

جامعه ورزش وجوانان تربت حیدریه  در این مراسم که با حضور رئیس و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی همراه بود با اجرای برنامه مرشد خوانی، ادای احترام به کادر درمان و اهدای شاخه گل از پرسنل، پزشکان و پرستاران بیمارستان نهم دی شهرستان تجلیل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا