اخبار شهرستان

ووشوکاران تربت حیدریه قهرمان جام رمضان خراسان رضوی

نهمین دوره مسابقات ووشو(لوهان چوان) قهرمانی استان، جام رمضان به میزبانی تربت حیدریه و با کسب عنوان قهرمانی توسط ووشوکاران این شهرستان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ووشو شهرستان در تشریح این خبر گفت: ۸۰ ووشوکار از شهرستان های نیشابور، مشهد،رشتخوار، زاوه، خواف و شهرجنگل در این دوره از مسابقات حضور داشتند که بمدت دو روز به میزبانی تربت حیدریه و در چهار گروه سنی به مصاف هم رفتند.

علی محمد اله یاری با اشاره به درخشش ووشوکاران تربت حیدریه در این دوره خاطر نشان کرد:مسابقات دربخش ساندا برگزار گردید که در پایان تیم ووشو تربت حیدریه با هدایت سید سعید موسوی موفق به کسب ۱۴ نشان طلا شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی افزد: تیم زاوه  با ۵نشان طلا عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و ووشوکاران شهر جنگل نیز با ۴طلا سوم شدند.

سهراب بخشی، محراب امانی، عرفان علی اکبری، دانیال خوش کردار، مهدی امانی، مهدی وطن دوست، سعید مهرخواه، یزدان علیپور، سبحان حسن زاده، امیر اکرمی، سعید محمدی، رضا اسحاق زاده، مهدی متین پور و حسین اسدی ۱۴ ورزشکار تیم تربت حیدریه بودند در نهمین دوره مسابقات ووشو جام رمضان، قهرمانی استان بودند که با کسب عنوان نخست، نشان طلای این دوره از مسابقات را  برگردن آویختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا