اخبار شهرستان

برگزاری همایش عمومی دوچرخه سواری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی ، همایش عمومی دوچرخه سواری باشعار “باهم به سوی هوای پاک” در تربت حیدریه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، علی نیرویی با بیان خبر فوق افزود: حفظ محیط زیست با ترویج فرهنگ دوچرخه سواری نیاز به تلاش جدی و تعامل بین بخشی قوی دارد و خوشبختانه همراهی دستگاه های اجرایی مختلف در برگزاری همایش های عمومی دوچرخه سواری نقش مهمی در اشاعه این فرهنگ در شهرستان داشته است.
رئیس هیات دوچرخه سواری تربت حیدریه افزود :در این همایش که  به پاسداشت رشادت های دلاوران هشت سال دفاع مقدس با همت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان و با همکاری هیات دوچرخه سواری و ورزش های همگانی  برگزار شد بیش از ۵۰ دوچرخه سوار شرکت داشتند که مسیر ٣ کیلومتری شرکت ملی توزیع فراورده های نفتی تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تربت حیدریه را رکاب زدند .
وی با تاکید بر تداوم فعالیتهای پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو تصریح کرد: در همین راستا و با هدف کاهش مصرف انرژی و آلاینده های محیطی و همچنین گسترش فرهنگ ورزش همگانی  از سال گذشته تا کنون در تربت حیدریه بیش از ۵۰ همایش دوچرخه سواری با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا