اخبار شهرستان

تیم بوکس تربت حیدریه بر سکوی سوم استان ایستاد

رئیس هیئت بوکس تربت حیدریه از قرار گرفتن تیم بوکس این شهرستان بر سکوی سوم استان و راهیابی سه بوکسور تربت حیدریه به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، جواد ترشیزی با بیان خبر فوق گفت: در این رقابت ها که به میزبانی مشهد برگزار شد ۱۰۸ بوکسور از ۷ شهرستان حضور داشتند که به منظور عضویت در تیم منتخب خراسان رضوی و شرکت در مسابقات کشوری بمدت ۴ روز در ۹ وزن به مصاف هم رفتند.

ترشیزی در خصوص نتایج بوکسورهای تربت حیدریه در این مسابقات گفت: تیم بوکس تربت حیدریه با هدایت مهدی بادان فیروز در پایان این رقابت ها به دو نشان نقره و دو برنز دست یافت و‌ بر سکوی سوم استان ایستاد. 

وی افزود: سجاد کوهجانی و مصطفی جمعه پور با نایب قهرمانی در اوزان ۶۰ و ۶۴ کیلوگرم به نشان نقره دست یافتند و حسین درخشان در ۶۹ کیلوگرم و مسعود پورصادق در وزن ۹۱ کیلوگرم نیز سوم شده و نشان برنز را برگردن آویختند.

ترشیزی اضافه کرد: در پایان این مسابقات با نظر کمیته فنی سجاد کوهجانی، مصطفی جمعه پور و حسین درخشان جواز عضویت در تیم منتخب بوکس خراسان رضوی و شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور که ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد را بدست آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا