اخبار شهرستان

جشنواره فراغت بانوان با ورزش در تربت حیدریه برگزارشد

جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در تربت حیدریه با شعار«ورزش آری، اعتیاد نه» برگزار و تیم برتر جشنواره پس از رقابت در پنج رشته معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مسئول ورزش بانوان شهرستان این جشنواره را فرصتی برای معرفی ظرفیت های ورزشی شهرستان به بانوان و ایجاد زمینه حضور این قشر در تمامی گروه های سنی در فعالیت های ورزشی بیان کرده و اظهار داشت: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در تربت حیدریه با شرکت ۵۷ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم برگزار شد.
پروین لسانی افزود: ورزشکاران متشکل از تیم های سه نفره در پنج رشته پرتاب شوت بسکتبال، بدمینتون، طناب زنی، یقل دوقل و کلاس کلاس در این جشنواره به رقابت پرداختند و در نهایت تیم برتر با کسب بالاترین امتیاز جهت اعزام به مرحله استانی معرفی شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز با حضور در اختتامیه این جشنواره شرکت بانوان در فعالیتهای ورزشی را لازمه توسعه پایدار در این عرصه بیان کرد و افزود: حضور پررنگ بانوان موجب ترویج فرهنگ ورزش بویژه در بخش همگانی خواهد بود.
سیدحمیدرضا امینی تصریح کرد:نگاه ویژه ای به رشد و تقویت ورزش بانوان داریم که حمایت مسئولین در حوزه ها و سطوح مختلف و حضور فعال و مطالبه گری بیشتر بانوان به تحقق این امر کمک خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا