اخبار شهرستان

درخشش تکواندوکاران تربت حیدریه در مسابقات قهرمانی استان

رئیس هیئت تکواندو تربت حیدریه از کسب ۸ نشان رنگارنگ توسط هوگوپوشان این شهرستان در رقابت های قهرمانی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مهدی علیان در این خصوص گفت: رقابت های قهرمانی تکواندو خراسان رضوی در بخش کیوروگی (مبارزه) گرامیداشت دهه ولایت در دوبخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان چناران برگزار شد که سهم هوگوپوشان این شهرستان کسب ۴نشان طلا، ۱ نقره و ۳ برنز بود.

علیان با اشاره به رقابت ۳۰۰ ورزشکار در بخش بانوان این دوره از مسابقات افزود: تیم تکواندو بانوان تربت حیدریه با هدایت الهام شیبانی در این بخش توسط مروارید الهامی نیا به نشان طلا دست یافت و ۳ نشان برنز نیز توسط صاینا فیروزی، مطهره یوسف زاده و مطهره زارعی برای بانوان تکواندو کار تربت حیدریه بدست آمد.

علیان اضافه کرد: مروارید الهامی نیا همچنین موفق شد عنوان فنی تربن بازیکن این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت تکواندو تربت حیدریه در خصوص رقابت های بخش آقایان نیز اظهار کرد: در این بخش بیش از ۱۳۰ ورزشکار در رده سنی نونهالان روی تاتامی رفتند که در نهایت محمد مجتبی آقایی، حمید محمدی و امیر سالاری موفق به کسب مقام نخست شدند و نشان طلا را بر گردن آویختند و احمدرضا فرشچیان هم دوم شد و به نشان نقره دست یافت.

هدایت تیم تکواندو پسران در این مسابقات بر عهده حامد تبوخت و علی ذاکری بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا