اخبار شهرستان

درخشش هوگوپوشان تربت حیدریه در مسابقات انتخابی استان

تیم تکواندو تربت حیدریه در پایان رقابت های انتخابی کارگران استان صاحب ۷ نشان طلا، نقره  وبرنز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس هیئت تکواندو شهرستان در خصوص این خبر اظهار کرد: در پایان مسابقات کیوروگی قهرمانی جوانان، بزرگسالان انتخابی تیم گارگران استان که بمدت دو روز دردوبخش بانوان و آقایان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد تیم اعزامی این شهرستان توانست در بخش مردان با هدایت علی ذاکری و حامد تبوخت صاحب ۱ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز گردد .

حسین ذاکری با اشاره به حضور بیش از ۷۰ ورزشکار در بخش مردان خاطر نشان کرد: رضا شایان در این بخش صاحب عنوان نخست شد و به نشان طلا دست یافت، عبدا.. کربلایی نایب قهرمان شد و امید تبوخت و احسان تیموری نیز در جای سوم قرار گرفتند و به گردن آویز برنز دست یافتند.

ذاکری در ادامه افزود : در بخش بانوان این دوره از مسابقات  نیز بیش از ۳۵ ورزشکار از سراسر استان رقابت داشتند که نمایندگان این شهرستان با هدایت الهام شیبانی موفق به کسب ۱ نشان طلا و ۲نقره شدند.

وی تصریح کرد: محدثه عباس زاده عنوان قهرمانی و نشان طلای این بخش را از آن خود کرد و فاطمه قربان زاده و مینا بخشی نیز با قرار گرفتن در جایگاه دوم و کسب نشان نقره به کار خود پایان دادند.

گفتنی است برترین های این دوره از مسابقات جواز حضور در اردوی تیم منتخب تکواندو کارگران استان جهت شرکت در رقابت های کشوری را خواهند داشت.

 

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا