٩نشان رنگارنگ حاصل تلاش سانداکاران تربت حیدریه در کشور

رقابت های ووشو قهرمانی کشور در بخش ساندا که از جمعه باشرکت ۲۲۰ ورزشکار از ۱۴استان کشوربه میزبانی شهر رامسر آغاز به کار کرده بود عصر روز گذشته با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه،رئیس هیئت ووشو با بیان این خبر گفت:تیم ووشو این شهرستان به عنوان تیم منتخب خراسان رضوی و ترکیب ۹ووشوکار به رقابت های قهرمان کشور اعزام شد که هر ٩ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت ووشو تربت حیدریه افزود:سبحان حسن زاده و مهدی امانی در اوزان ۳۳و۳۰ کیلوگرم بترتیب در گروه سنی نوجوانان و نونهالان صاحب عنوان نخست شده وبه گردن آویز طلا دست یافتند. و دانیال خوش کردار نیز در۳۰کیلوگرم نونهالان و سعید محمدی در۳۹کیلوگرم نوجوانان نایب قهرمان شدند.

علی محمداله یاری ادامه داد: در گروه سنی نوجوانان و اوزان ۳۹، ۵۶ و ۶۰ کیلوگرم و در گروه سنی جوانان اوزان ۴۸و۶۰کیلوگرم هم به ترتیب امیر اکرمی،عرفان عبدالله زاده، محمد مهدی یاری فر، رسول فخاریان و سید مجتبی موسوی مقام سوم و گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد خوب ووشوکاران این شهرستان خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم ووشو تربت حیدریه با هدایت سید سعید موسوی ، در مجموع موفق به کسب ۲نشان طلا،۲نقره و۵ برنز شدند

سیستان و بلوچستان،گیلان،گلستان،قزوین،اصفهان،کرمانشاه،خراسان رضوی،لاهیجان،استان مرکز،کردستان،لرستان،خوزستان،قم و کرمان تیم های شرکت کننده در مسابقات ووشو قهرمانی کشور بودند.

(Visited 1,055 times, 1 visits today)

درباره ملیحه علیپور

همچنین بخوانید

دختران فوتسالیست تربت حیدریه نایب قهرمان استان شدند

تیم فوتسال بانوان پیشگامان مقاومت تربت حیدریه در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *