اخبار شهرستان

لیگ پایه های فوتبال تربت حیدریه برترین های خود را شناخت

رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه از پایان رقابت های لیگ فوتبال گروه های سنی پایه همزمان با هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، سید احمد رضوی در تشریح خبر فوق گفت: مسابقات فوتبال لیگ رده های پایه تربت حیدریه با شرکت ۲۳ تیم از ۷ باشگاه و درگروه های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در استادیوم آزادی شهرستان برگزار شد.

رضوی در خصوص نتایج این رقابت ها اظهار داشت: در رده سنی خردسالان ۶ تیم به مصاف هم رفتند که در پایان مقاومت الف قهرمان شد و تیم های شاهین و نوین به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رده سنی نونهالان نیز ۷ تیم باهم رقابت کردند که نوین روی سکوی قهرمانی ایستاد، امید ساق دوم شد و مقاومت به عنوان سومی دست یافت.

رضوی افزود: مسابقات رده سنی نوجوانان با شرکت ۵ تیم برگزار شد که در نهایت تیم های مقاومت، علم و ادب و ستارگان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی جوانان نیز که با رقابت ۴ تیم همراه بود تیم نوین توانست به عنوان نخست دست یابد، مقاومت نایب قهرمان شد و علم و ادب در جای سوم قرار گرفت.

گفتنی است مسابقات لیگ رده های پایه فوتبال تربت حیدریه از ۳۱ تیرماه سال جاری آغاز شد و پس از ۱۱۵ روز رقابت همزمان با هفته تربیت بدنی به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا