اخبار شهرستان

مسابقات ورزشی ویژه هفته دولت در تربت حیدریه برگزار شد

کارکنان ادارات ،نهادها و دستگاه های اجرایی تربت حیدریه در مسابقاتی که بمناسبت هفته دولت ،گرامیداشت یاد شهدای والامقام رجایی وباهنر در این شهرستان برگزار گردید در ۵رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات برتر
درهر رشته معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،سیدحمیدرضا در تشریح این خبر اظهار کرد:هم زمان با هفته دولت که امسال با ایام باسعادت دهه ولایت هم مقارن بود، مسابقات ورزشی در ۶ رشته تیراندازی،شطرنج،دارت،بومی محلی،تنیس روی میز و فوتسال ویژه مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی و همچنین سه همایش عمومی کوهپیمایی ،دوچرخه سواری و باستانی را با همکاری هیئت های ورزشی و تعدادی از ادارات برگزارکرده و در پایان از نفرات برتردرهرشته تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایجاد تحرک و پویایی،توسعه همگانی ورزش و ترویج فرهنگ سلامت را از عمده ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و خاطر نشان کرد:اگر تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی و مسئولین سطح شهرستان بیش از این باشد،مسابقات ورزشی ویژه کارکنان در تمام طول سال تداوم خواهد داشت.
امینی در ادامه به شرکت بیش از ۲۰۰نفر در مسابقات و همایش های هفته دولت اشاره کرد و افزود:مسابقات در دوبخش بانوان و آقایان و با شعار”ورزش آری، اعتیاد نه” برگزار گردید که در پایان در رشته تیراندازی لیزری:جابر حجتی،مهدی علیپور و علیرضا وفاخواه به ترتیب از دانشگاه دولتی و آموزش و پرورش به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
در بازیهای بومی محلی که با حضو بانوان در رشته یقل دوقل برگزار شد محبوبه نوروزی و آرزو علومی از دانشگاه دولتی و ملیحه علی پور از اداره ورزش و جوانان حائز عناوین اول تا سوم شدند.
امینی افزود در رشته دارت و در بخش بانوان زهرا حائری از دانشگاه دولتی به عنوان نخست رسید و صدیقه کمالی از ارتش و الهه پهلوانی از دانشگاه دولتی دوم وسوم شدند. همچنین در بخش آقایان مقام اول را عباس یوسفی ازاداره زندان بدست آورد حمیدغدیری از آبفای شهری دوم شد و مقام سوم مشترک را موسی علوی ازآبفای شهری و علی حسن زاده از کمیته امداد کسب نمودند.
رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص نتایج رشته های شطرنج و پینگ پنگ نیزتصریح کرد: در بخش آقایان وحید کلاته(آبفا)،سعیدنجاتیان(ارتش) و محمود اسماعیلی(آبفا) و در بخش بانوان جمیله کامیاب(آموزش و پرورش) زهره ترشیزی و الهه پهلوانی(دانشگاه دولتی) عناوین برتر رشته شطرنج را به خود اختصاص دادند و در پینگ پنگ هم محمدعامری وحسن عبدالحسین زاده از آموزش و پرورش به عناوین اول و دوم دست یافتند و حمید مرشد از سپاه سوم شد.
وی در پایان اضافه کرد:مسابقات کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی تربت حیدریه در رشته فوتسال درحال پیگیری است و تا دوشنبه جاری تکلیف برترین های این رشته مشخص خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا