اخبار شهرستان

پایان مسابقات تیراندازی استان در تربت حیدریه

گالری پیدا نشد !

رقابت های استانی تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ)، بمناسبت هفته وحدت،گرامیداشت یاد شهدای وحدت و هفته بسیج،همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) در بخش رخ تربت حیدریه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: ۳۶ تیرانداز از استانهای خراسان رضوی و جنوبی در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که در ۳دور باهم به رقابت پرداختند ودر پایان، محمدگودرزیانی از مشهد به عنوان نخست دست یافت، و وحید اسدی و صادق لطفی احمدی از تربت جام توانستند عناوین دوم و سوم را بدست آورند.

مهدی غلامی افزد: غلامحسین زارعی،عبدا… صبوری و مهرداد تیمورزاده به ترتیب از تربت حیدریه،تربت جام و کاشمر نیز جایگاه چهارم تا ششم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

غلامی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت ورزشکاران تیرانداز این شهرستان در مسابقات مختلف، نبود سایت اختصاصی رشته تیراندازی در بخش تراپ را از مهمترین دغدغه های این هیئت برشمرد و خاطر نشان کرد: اقداماتی در جهت جذب خیرین در این خصوص انجام گرفته و در تلاشیم با حمایت مسئولین استانی بزودی این نیاز نیز در شهرستان مرتفع گردد.

شهرستان های تربت جام، کاشمر،مشهد، زاوه، فیض آباد، نهبندان و بیرجند و ورزشکارانی از تربت حیدریه و بخش رخ شرکت کنندگان در چهارمین دوره مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) بودند که به مدت یکروز در بخش رخ تربت حیدریه به رقابت پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا