اخبار شهرستان

کلکسیون مدال ارمغان شناگر کم بینای تربت حیدریه از جام فجر

شانزدهمین دوره مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور جام فجر با درخشش شناگر ملی پوش تربت حیدریه همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، مسئول هیات نجات غریق و غواصی شهرستان در تکمیل خبر فوق بیان داشت: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای نابینایان و کم بینایان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

حمید رضایی با اشاره به درخشش شناگر ملی پوش تربت حیدریه در این مسابقات گفت : ابراهیم عمرانی که در قالب تیم خراسان رضوی در این رقابت ها به آب زد موفق شد در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت گردن آویز طلا را به خود اختصاص دهد . عمرانی همچنین نقره ۵۰ مترکرال پشت ، برنز ۵۰ متر کرال سینه وبرنز ۱۰۰ متر آزاد این دوره از مسابقات را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کرد .

رضایی همچنین در خصوص نحوه برگزاری و نتایج پایانی این رقابت ها اظهار داشت : مسابقات در ۱۲ ماده، ۳ کلاس پزشکی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در استخر شادروان قیاسی مجموعه ۱۵ خرداد برگزارشد که در پایان خراسان رضوی در بخش جوانان با ۴۷۶ امتیاز و در بخش بزرگسالان با ۵۴۸ امتیاز و در مجموع با ۱۰۲۴ امتیاز به عنوان نخست دست یافت. تیم اصفهان با مجموع امتیاز ۶۷۵ ( ۲۱۹ امتیاز جوانان و ۴۵۶ امتیاز بزرگسالان ) دوم شد و یزد با مجموع امتیاز ۵۸۸ (۳۱۵ جوانان و ۲۷۳ بزرگسالان ) روی سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است خراسان رضوی ، اصفهان ، یزد ، تهران ،فارس ،مازندران،البرز ،کردستان ،خوزستان ،آذربایجان شرقی ،مرکزی و زنجان دوازده تیم حاضر در این مسابقات بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا