اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

آغاز لیگ سه فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه با حضور نماینده این شهرستان

تیم فوتبال مهر رضوی نماینده تربت حیدریه و خراسان رضوی در لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر امروز چهاردهم آبان ماه در اولین دیدار خود در ورزشگاه ازادی این شهرستان مقابل ملوان تهران صف آرایی میکند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مدیر عامل باشگاه مهر رضوی با بیان این خبر گفت: با امتیاز خریداری شده توسط باشگاه مهر رضوی این تیم در فصل ۴۰۳-۴۰۲ به عنوان یکی از چهار نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته سه فوتبال کشور حضوردارد.
سید احمد رضوی با بیان اینکه این رخداد برای نخستین بار در تاریخ فوتبال تربت حیدریه انجام شده و لیگ دسته سه در حال حاضر بالاترین سطح رقابتی فوتبال برای نمایندگان خراسان است افزود: تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که نماینده شایسته ای برای فوتبال شهرستان پرافتخار تربت حیدریه و هم چنین خراسان رضوی باشیم و در این راستا حمایت مسئولین را هم خواستاریم.
مالک باشگاه مهر رضوی اضافه کرد: ۷۸ تیم فوتبال درقالب ۶گروه ۱۳ تیمی در لیگ دسته ۳ کشور برای کسب سهمیه لیگ ۲ رقابت می کنند و مهر رضوی نماینده تربت حیدریه در گروه یک است که با تیم های پیام کوثر ایرانیان، باتیس تهران، ماهور ری، ملوان تهران، ابر سنگ مازندران، قراخیل قائمشهر، ستاره شهر مازندران، پارسا صنعت شرق،آسمان گلستان، آپادنا گلستان، چالا سنگسر سمنان و پیام انتظار بجنورد هم گروه است.
این رقابت ها به صورت دیدارهای رفت برگزار می شود و به مانند فصول گذشته از هر گروه دو تیم مجموعا ۱۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد، تیم‌های سوم تا پنجم در مرحله نخست فصل آینده مجوز شرکت دارند و تیم‌های ششم به بعد نیز به لیگ استان خود سقوط می کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا