اخبار شهرستان

اردوی انتخابی فستیوال فوتبال استان در تربت حیدریه برگزار شد

فوتبالیست های مدرسه نوین تربت حیدریه در اردوی انتخابی به منظور اعزام به فستیوال فوتبال استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید احمد رضوی با بیان این خبر اظهار کرد : این اردوی یکروزه به منظور پایش سطح فنی فوتبالیست های مدرسه فوتبال نوین و کسب آمادگی جهت شرکت در فستیوال استانی فوتبال صورت پذیرفت.
رئیس هیأت فوتبال تربت حیدریه با اشاره به انتخاب این ورزشکاران از بین بیش از ۱۵۰ فوتبالیست فعال در کلاسهای فوتبال شهرستان افزود : فستیوال فوتبال استان از بین فوتبالیست های منتخب مدارس فوتبال سطح استان و با هدف شناسایی و معرفی برترین ها به اردوی انتخابی تیم ملی در گروه های سنی پایه، برگزار خواهد شد که این مهم یکی از اهداف ترسیم شده در فعالیت مدارس فوتبال است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۵۰ فوتبالیست در سه رده سنی زیر ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ سال در این آزمون حضور داشتند که در بخش های دروازه بانی ، دریبلینگ ، روپایی ، کنترل و حمل توپ و دونیمه بازی ۱۵ دقیقه ای مورد ارزیابی قرار گرفته و در پایان از هر گروه ۱۴ بازیکن به فستیوال فوتبال منطقه جنوب خراسان که دهه اول شهریور ماه به میزبانی تربت حیدریه برگزار می گردد معرفی خواهند شد.
گفتنی است در مرحله انتخابی منطقه جنوب برترین ها از شهرستانهای خواف،رشتخوار،فیض آباد،دولت آباد و تربت حیدریه به رقابت میپردازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا