اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

استخر سرپوشیده تربت حیدریه و آرزویی که محقق شد

با پیگیری نماینده مجلس و حمایت مالی دولت،کار تکمیل پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده تربت حیدریه با حضور نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از چهارشنبه چهارم مرداد آغاز شد تا آرزوی دیرینه مردم این منطقه پس از سالها چشم انتظاری رنگ واقعیت بگیرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه کلنگ احداث استخر سرپوشیده این شهرستان از سال ۸۸ در شهرک ولیعصر به زمین خورد و پس از دوسال با صرف هزینه ۲میلیارد تومان و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف و امروز پس از ۱۴ سال به چرخه ساخت و تکمیل بازگشت.

این پروژه ملی بهمن ماه ۱۴۰۱ در پی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی با تامین اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال پس از تایید مناقصه،اردیبهشت ماه سال جاری به شرکت «بنه توسعه نوین» به عنوان پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی تکمیل آن صبح امروز (چهارم مردادماه) با حضور انوری ناظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نجفی مدیرعامل شرکت بنه توسعه نوین و رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با واگذاری زمین بصورت رسمی آغاز شد. 

به گفته «محمد غلامی» مدیر پروژه استخر سرپوشیده تربت حیدریه این طرح عمرانی- ورزشی که در مجموعه ورزشی شهید رمضانی شهرک ولیعصر و در زمینی به زیربنای هزار و دویست متر مربع واقع شده، شامل یک استخر به ابعاد ۲۴ در ۱۲ متر مربع، یک سونای خشک، رختکن و بخش اداری است که با اعتبار مصوب ۲۴۰ میلیارد ریال ظرف مدت یکسال تا مرداد ماه سال آینده تکمیل و در اختیار مردم تربت حیدریه و بخشهای تابعه قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است تربت حیدریه با جعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر در حال حاضر دارای تنها یک استخر سرپوشیده متعلق به آموزش و پرورش است و با تکمیل این استخر در حوزه ورزش و جوانان جدی ترین مطالبه مردم منطقه در زمینه ساخت اماکن ورزشی آبی پس از ۱۴سال برآورده خواهد شد/م.ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا