اخبار شهرستان

اعزام تیم هندبال بانوان تربت حیدریه به مسابقات جوانان کشور

تیم هندبال بانوان تربت حیدریه با هدایت و سرپرستی فاطمه اعتقادی و بهاره ناصری بمنظور شرکت در رقابت های هندبال جوانان باشگاه ها و دستجات بانوان کشور عازم اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت هندبال شهرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دستجات بانوان کشور با شرکت ۱۸تیم از دهم اسفندماه بمدت چهار روز به میزبانی اصفهان برگزار میشود و تیم هندبال بانوان تربت حیدریه بعنوان تنها نماینده خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حضور دارد. 

على اکبر مختاری فر با بیان اینکه ۱۸ تیم از ۱۶ استان تهران (تیم) اصفهان (۲تیم)، گلستان، همدان، قم، مازندران، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کردستان، البرز، خراسان شمالی، بوشهر، آذربایجان شرقی، مرکزی، سمنان و خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت دارند افزود: رقابت ها در دو گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی بصورت دوره ای برگزار می شود. 

مختاری فر با اشاره به قرارگرفتن تیم هندبال تربت حیدریه در گروه چهارم این مسابقات گفت: بانوان هندبالیست تربت حیدریه در این گروه و در مرحله مقدماتی با تیم هایی از بوشهر، آذربایجان شرقی، استان مرکزی و سمنان مصاف خواهند کرد. 

گفتنی است بدرقه تیم هندبال بانوان تربت حیدریه طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت هندبال شهرستان، جمعی از مسئولین و خانواده ورزشکاران در زورخانه شهدای شهرستان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا