اخبار شهرستان

اولین دوره مسابقات امدادی موتور واتومبیل اسلالوم در تربت حیدریه برگزار شد

با شرکت ۳۶ ورزشکار در قالب ۱۸تیم اولین دوره مسابقات امدادی موتور سواری و اتومبیلرانی اسلالوم در پیست اسپارکو تربت حیدریه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات گفت: این دوره مسابقات گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و در کلاس آقایان و خانواده برگزار شد و در هر کلاس دو شرکت کننده همزمان بصورت امدادی در دوبخش موتور واتومبیل به رقابت پرداختند.

حسن قوامی با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های خواف و بیرجند در این دوره از رقابتها در خصوص مقام های بدست آمده در پایان این مسابقات بیان داشت: در کلاس خانواده به ترتیب در بخش اتومبیل و موتور تیم دو نفره افسانه رنجبر و احسان قاضی زاده به مقام نخست دست یافتند، حمیدسمرقندی و منصوره منصوری در جای دوم ایستادند و عاطفه و امیر سلیمانی سوم شدند.

قوامی افزود در کلاس آقایان مجتبی صحرادار و مهدی زنگنه تیم اول این بخش بوند،علی مقربی و حسن زنگنه مقام دوم را کسب کردند  و میلاد مودی و امیرزورباش هم عنوان سومی را بدست آوردند.

در پایان این رقابت ها با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و سه تن از اعضای شورای شهر تربت حیدریه از تیم های برتر در هر بخش تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا