اخبار شهرستان

برترین تیراندازان شرق و شمال شرق کشور در تربت حیدریه معرفی شدند.

مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) قهرمانی شرق و شمال شرق کشور به میزبانی شهر نسر تربت حیدریه با معرفی برترین ها در دوبخش حرفه ای و آماتور به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در خصوص این خبر اظهار کرد: ۵۰ تیرانداز از استان های خراسان رضوی  و جنوبی، مازندران، گلستان، و سیستان وبلوچستان دراین دوره از مسابقات شرکت داشتند که در شهر جدید نسر از توابع بخش رخ تربت حیدریه  در دو سطح حرفه ای و آماتور به رقابت پرداختند.

مهدی غلامی در خصوص مقام های کسب شده در این رقابت گفت: در سطح حرفه ای ۴۱ ورزشکار در خط آتش قرار گرفتند که پس از ۹ دور رقابت  مهدی درزی از استان مازندران قهرمان شد، احمد رحیمی و وحید اسدی از خراسان رضوی عناوین دوم وسوم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی تربت حیدریه افزود: در بخش آماتور ۹ ورزشکار در ۳ دور به رقابت پرداختند که در نهایت امیر محمدصیدمحمدخانی از ترب حیدریه در جای نخست قرار گرفت، غلامحسین زارعی از شهر رباط سنگ تربت حیدریه دوم شد و مجیدرمضانی از شهرنسر به مقام سوم رسید.

غلامی اضافه کرد در سطح حرفه ای حسین دوستی، شمس الدین خلیقی و امین سنچولی به ترتیب از استان های مازندران، گلستان و سیستان وبلوچستان و در بخش آماتور حسین دهقان، رضا بیرجندی و حسین فدوی هر سه از شهر نسر تربت حیدریه در جای چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در آیین اختتامیه این رقابت ها نقدیان رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، بخشدار و شواری اسلامی بخش رخ و شواری اسلامی شهر نسر حضور داشتند که از نفرات برتر در هر سطح تجلیل کردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا