اخبار شهرستان

برترین های تنیسورهای تربت حیدریه در هفته تربیت بدنی معرفی شدند

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز در بخش پسران و  رقابت های جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (جام زنده یاد بابک مروج) در تربت حیدریه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان با بیان این خبر گفت: در جریان رقابت های بخش پسران که در خانه پینگ پنگ شهرستان برگزار شد پس از رقابت ۱۸ تنیسور امیرعلی مجیدزاده عنوان نخست را کسب کرد، رسول بهرامی به مقام دوم دست یافت و امیر کام سروی و محراب مداحی مشترکا سوم شدند .

جواد خسروی با بیان اینکه امسال با همکاری دانشگاه دولتی و حمایت خیر نیکوکار«مهدی مروج تربتی» مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز بانوان به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، افزود: ۷۴ ورزشکار زن در دو گروه سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال در این دوره بصورت گروهی و حذفی به رقابت پرداختند.

خسروی در خصوص نتایج این بخش گفت: در رده سنی زیر ۱۶ سال بهار جوزانی مقام اول، یگانه پارسا مقام دوم و نگار میرزایی و مهدیه رضایی عنوان سوم مشترک را کسب کردند و فاطمه امین مقدم، زهره مرادی ،اکرم افتخاری و ستایش حسینی(مشترک) در رده بالای ۱۶ سال  صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان از نفرات برتر تجلیل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا