اخبار شهرستان

برگزاری مسابقات اسلالوم در تربت حیدریه

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در دوبخش آقایان و بانوان در پیست تازه تاسیس اسپارکو تربت حیدیه برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان در این خصوص گفت: ۳۵ ورزشکار در اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم شرکت داشتند که در دو بخش بانوان و آقایان و در دو کلاس زیر ۱۵۰۰ و بالای ۱۵۰۰ سی سی به رقابت پرداختند. 

اکبر آقابیگی برگزاری مسابقات در سطح شهرستان را گامی موثر در جهت توسعه همگانی رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری دانست و گفت: این مسابقات همچنین به ارزیابی ورزشکاران و کسب آمادگی برای حضور در مسابقات سطوح مختلف استانی و کشوری کمک میکند.

آقابیگی در خصوص نتایج این دوره از رقابتها اظهار کرد:در بخش بانوان صدیقه نوری، فاطمه قربانزاده و زهرا امینی عناوین اول تا سوم کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی را بدست آوردند و در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی افسانه رنجبر اول شد، ناهید عبدا… زاده و مهدیه علی پناه در جای دوم و سوم ایستادند. 

او اضافه کرد در بخش آقایان اسماعیل رضایی، احسان قاضی زاده و منصور عاکف عناوین اول تا سوم کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی را به خود اختصاص دادند و در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی نیز میلاد مودی قهرمان شد، مجید بیگمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جواد جهانشیری به مقام سوم دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا