اخبار شهرستان

بعد از نایب قهرمانی در ویتنام: از مقام آور بین المللی پروش اندام درتربت حیدریه تجلیل شد

مهدی قادری،ورزشکار پرورش اندام تربت حیدریه پس از مقام آوری در رقابت های بین المللی کشور ویتنام، در میان استقبال جمعی از مسئولین و همشهریان خود به شهرستان بازگشت.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،سیدحمیدرضا امینی در آیین تجلیل از این قهرمان با اشاره به افتخار آفرینی این روزهای ورزشکاران کشورمان در بازیهای آسیایی خاطر نشان کرد:ورزش همواره عرصه الگوسازی و تسری بخش امید و نشاط در جوامع است و اینکه میبینیم از شهرستان ها هم ورزشکارانی هستند که با وجود کمبود امکانات در میادین بین المللی خوش میدرخشند نشان از پتانسیل و شایستگی این ورزشکاران است که چنانچه مورد توجه قرار گیرد آینده درخشانی برای ورزش کشورمان رقم خواهد خورد.
رئیس اداره ورزش و جوانان افزود:خوشبختانه ورزشکاران ما در رشته پرورش اندام طی دوسال اخیر مسیر روبه رشدی را در پیش گرفتند و افتخارات متعددی را در کارنامه این رشته ثبت نمودند.
وی در پایان با امیدبخش خواندن این افتخارات تصریح کرد:چناچه تعامل و حمایت بیش از پیش مسئولین استانی و کشوری را داشته باشیم میتوانیم سکوهای بیشتر و بالاتری را نیز فتح نماییم.

گفتنی است مهدی قادری در مسابقات حرفه ای پرورش اندام(NPC)که با شرکت بیش از ٣٠٠ ورزشکار به میزبانی ویتنام برگزار گردید در بخش بادی بیلدینگ بعد از ورزشکاری از کشور امریکا و بالاتر از نماینده ویتنام در جای دوم قرار گرفت و به نشان نقره دست یافت .
قادری در بخش فیزیک کلاسیک (کلاس c)  این مسابقات عنوان چهارمی را بدست اورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا